Deze website is eigendom van Scouting Vlaanderen. Daarom gelden volgende regels:

Teksten:

Alle teksten op deze website zijn, tenzij anders vermeld, eigendom van Scouting Vlaanderen. Bij elke gedeeltelijke of volledige overname van deze teksten moet worden vermeld dat Scouting Vlaanderen eigenaar is van de rechten.

Wanneer de tekst wordt overgenomen op een website, moet er een link worden gemaakt naar de website van Scouting Vlaanderen bij de eerste keer dat de naam Scouting Vlaanderen voorkomt.

Indien u een van onze teksten wenst over te nemen, neem dan contact op met: [email protected]

Foto's:

Voor alle beelden op deze website geldt een copyright. Zij mogen niet zonder toestemming worden overgenomen. Indien u een van deze beelden wenst te gebruiken, neem dan contact op met: [email protected]

Juistheid van de gegevens:

Wij hebben alle mogelijke inspanningen geleverd om de correctheid van de informatie op deze website te verzekeren. Toch kunnen wij geen enkele garantie bieden dat alle gegevens correct zijn. Scouting Vlaanderen kan op geen enkele manier verantwoordelijk worden gesteld voor schade of verlies die kan voortkomen uit het gebruik van deze website.